Lid worden

Als ondernemersvereniging hebben wij maar een doel : samen sterk voor een bruisend Smilde, een dorp gevormd door de 3 kernen in Bovensmilde-Hoogersmilde en Smilde met een goed ondernemersklimaat waar mensen graag naar toekomen en geholpen worden. Of het nu om de winkels, horeca, recreatie, andere zakelijke dienstverlening gaat.

Door ons als ondernemers te bundelen hebben we meer te bieden, kunnen we ons beter profileren en komen we tot mooie samenwerkingen.
We stimuleren onderlinge contacten tussen ondernemers, maar ook tussen ondernemers en particulieren.
Belangenbehartiging bij problemen in Smilde en de regio, met bestuurders van de Gemeente en Provincie. Heb je als ondernemers een individueel probleem of vraag dan zullen we als OVS  je zoveel als mogelijk proberen te ondersteunen en te helpen.

Nieuwsgierig geworden of wil je graag meer weten of heb je suggesties of ideeën? neem dan contact met ons op.

Lid worden

Invalid Input