Deelnemende ondernemers

Tuincentrum Bodenstaff

Overzicht van alle:: Ondernemers

Ons tuincentrum heeft een oppervlakte van 5000m2, met voor ieder wat wils. Een breed assortiment aan tuin- & kamerplanten, en alles voor de verzorging van uw planten.

Daarnaast een grote dierafdeling met alles voor uw viervoeter. Van voeding tot accessoires, en een uitgebreid assortiment aan snacks en verzorgingsmiddelen. Ook voor tuinvogelvoer kunt u jaarrond bij ons terecht!

Op zoek naar een bloemetje? Er staat altijd een ruime keus aan snijbloemen en boeketten voor u klaar. Zelf een boeket samenstellen? Geen probleem!! Naast boeketten kunt u bij Tuincentrum Bodenstaff ook terecht voor bloemstukken, bruidswerk, corsages & rouwarrangementen.

Ook voor cadeau- & sfeerartikelen is tuincentrum Bodenstaff het juiste adres. Kom inspiratie opdoen op onze grote sfeerafdeling! Uiteraard  hebben we ook een prachtige vijverafdeling, gereedschap, verlichting, regentonnen, laarzen & klompen.

Kanaalweg 26
9422 BB